2012年1月1日 星期日

《Daily Look:粉紅眼鏡系》


today,all the things is Pink
今天,所有東西都是粉紅色


我的眼鏡是桃粉紅色/My Glass is pink as peach
我的衣服是粉紅色和白色/My clothes is pink with white
我的針織外衣是粉紅色/My knit coat is Pink
我的襪子是波點的,豬仔粉紅色/My socks is pink as Pig
我穿牛仔褲/I wear blue jeans

其實我不是特別喜歡粉紅色
actually, i am not specially like pink
但就是有許多東西是粉紅色
But,there are a lot of things is pink

by.miso

沒有留言:

張貼留言